11 Mayıs 2012 Cuma

Okulda Anneler Günü Kutlamamız

 Okulda Anneler Günü Parti'si vardı. Herkes birşey yaptı, sabah çocuklarımızla birlikte okulda kahvaltı ettik, bize şarkılar söylediler, oyunlar oynadılar. En son olarakta onlar "veli" biz "öğrenci" olduk. Şarkı öğrendik, resim yaptık, resmimize "veliler" derece verdi. Çok eğlenceli ve yorucu gün İdil'e yetmedi, Kartal sahildeki parka gittik. O da kesmedi şişme oyun alanında aralıksız 20 dakika zıp zıp zıpladıktan sonra eve giderken "eve dönünce benimle ne oynayacaksın?" demez mi? Yarabbim! Yemiyor, içmiyor da bu enerji nerden geliyor? Gizlice enerji içeceği felan mı almakta bu hatun?
 Kendi mezuniyetimde kep giyemedim ama nasip kızımın anaokulu mezuniyetinde giymekmiş:)
 Süs serbest olunca kızlar olayı abarttı:)
 Öğretmenimiz
 Erkeklerimiz
 Kızların sevinci
 Kavuşma anları
 Sınıf hatırası
 Anneler ve çocukları karşı karşıya kahvaltımız

 Yellozların arasında kalan Boran


 Kepçeyle bizi kovalayan öğretmenimiz
 Anneler grubu
 El yıkama seansı
 Soframız
 Kahvaltı esnası
 Sevcan ve ben
 Hülya ve Ben
 Hilal, Didem, Sevcan ve Ben
 Nejla, Reyhan, Serpil
 Ayşe, Meltem diğerlerini unuttum

Hiç yorum yok: