13 Ocak 2012 Cuma

Kötü haftanın ardından

Geçen Cuma okuldan gelişinde hafif olan cırcır (ishal) cumartesi 11 kez, pazar 6 kez + kusma olunca soluğu hastanede aldık. İlk muayenede doktor "rota mı, dizanteri mi" diye öntanı koyup,serum bağlanacağını söyledi. İdrar, gaita ve kan testi istedi.İdrar kolaydı, normalde hastaneye gelişten 5 dk içinde 2 kez k.ka yapan kuzum, 1 saat boyunca tüpe k.ka yapamadı! Bu arada 8 kez tuvalete gittik, 45 dakika tuvalette kaldık, içerde yürüdük vs vs. En son becerdik! Serum için 2 kol, 2 el üstü denendi, 4 yerden delinen kuzum çığlık çığlık ağladı. Bu arada Derviş ağlıyor diye ona kızdı, sonra bana "Yürü eve gidiyoruz" diye bağırdı. Çocuğu mu sakinleştireyip, Derviş'i mi şaşırdım! Neyse ayakta bulunan damar sırasında benim tüm damarlarım çekildi desem? Sonra ablam meleğim geldi, ben bir yandan ağlıyorum, bir yandan İdil ağlıyor... Çok şükür tüm tahliller temiz çıktı, okuldan mikrop kapmış! Okul açılalı 3. mikrop işi! Neyse.. Tüm hafta şuruplar, ilaçlar, ilaçtan kusmalar, iştahsızlık, derken okula da gitmedi. Bugün normal k.ka yaptı ve güneş açtı evde!

Oyun hamurlarından harikalar

Hamur ustası

Bugün ablamın arkadaşlarından Adapazarı grubu da anneanneye ziyarete geldi ve işte resimler.


2 yorum:

tatlıhayat dedi ki...

Ay,çok güzel çıkmışızzzzzz....

aysencifci dedi ki...

Sen güzelsin de ondan ablacım:) Yokda öbürü kara kuru birşey:)))