1 Eylül 2011 Perşembe

Şeker Bayramımız şeker tadındaydı

Şirketimiz bize 1 hafta tatil verir de hiç şeker tadında olmaz mı?

Cumartesi günü önce Luna park, ardından boncukçu, oyuncakçılar, filmciler, petshoplar derken eve dilimiz dışarda vardık.

Arife günü anneanneyi temizliğe gelen Esma'ya bırakıp ana kız alışveriş yaptık. Bayramlık kıyafetlerimizi aldık, yine oyuncakçıya baktık. Eve gelince deli gibi dolap boşalttım. Küçülenler, giyilmeyenler hep verildi.

Anneanne her 2 taraftan da en büyük olunca her bayram biz misafir ağırlarız, koştururuz, herkesi görürüz, el öperiz. Misafir delisi İdil için en güzel yanı sürekli gelen misafirlerle bıdı bıdı konuşmaktır. Bu sefer teyzemiz de 2 gece bizimle kalınca deme keyfimize!

Sabah uzun kahvaltılar, kahve keyifleri, misafirler gidince akşam yemeğe dışarıya gitmeler, gece teyzemizin kuşu Minik'le kitap okuma, sohbet etme, beraber uyuma...En nihayet bugün eniştemizin de katılmasıyla kebap sefası.
Ahhh bir de Day'cım ve Zerra'da bizimle olsaydı çokkk daha güzel bir bayram olacaktı ama olsun bir dahaki sefere inşallah.
Bu tatilde portatif tuvaleti her yanıma aldığımda 1 kez bile tuvaleti gelmemesine rağmen, Cumartesi 2.5 saat içinde tam 5 kez tuvaleti gelmesine ne demeli? Ya LCW'de tam kasaya geldiğimizde yine tuvaletinin gelmesi? Birde bağırarak
"Anneeee çok fena k.kam geldi, daha fazla tutamam" diye seslenmesi ?
Ahhh be kuzum:))) Ne diyeyim sana bilmem. Az su iç bari:)))
Yarın Kadıköy'deyiz, Cumartesi ise Nilgün'de kahvaltıda. Ahhh Pazartesi hiç gelmese!!

Aşk böcükleri 1 Aşk böcükleri 2


Metrelik Adana kebabımız

Mezelerimiz

Derviş Minik'le

Minik kalan saçlarımı yolarken

Yatma zamanı teyze-yeğen-Minik keyif saati

Dertleşen İdil ve Minik

Kitapsever Minik

Komşuculuk oynayan İdil ve Minik

İdil'in objektifinden biz










4 yorum:

tatlıhayat dedi ki...

ohhhhhh,sefamız olsun daha nice bayramlara hep birlikte....

Unknown dedi ki...

hani facebook un beğendim i var ya beğenmedim bayıldım...
öper kucaklarım ana kızı :)

annesiningülü dedi ki...

Gelenin gidenin çok olduğu evlere bayılırım ben :)
bizimki anne-baba-teyze vee bitti hepsi bu ;)

aysencifci dedi ki...

Aynen ablacım sefamız olsun! Doyamadık senle günlere gecelere ama eniştemi de birden korkutmayalım ki sonradan yüzümüz olsun:)))
Funda'm benim face var ama yok. Yani hiç girmiyorum. Sağol güzel ve candan sözlere. Öpüyorum sizi ana-kız.
Bahar'ım yorucu ama güzel oluyor. Biz ancak mutfakta ve hizmette olduğumuzdan hiç kalabalık sohbetlere katılamasak ta annemin gönlü olsun yeter. Öptüm sizi.