15 Haziran 2011 Çarşamba

Büyüdü mü desem? Yok yok o daha benim miniğim

En son 2 muhabbeti beni dumura uğrattı.

İlkinde abimler ve Zerra'sı gelmişti. Bilgisayarda oynamak istedi, bende "Dayınlar birazdan kalkar, sonra da sein uyku saatin geldi, yatarız. Yarın oynarız" deyince,
lafımı yüksek perdeden mızıldanmalar
"Ben evet diyorsam evet olacak"lar takip etti.
Bense "Hayır dedim, hayır" da ısrar edince odasına gitti. Deida'sına
"Annem benim duygularımı incitti" demiş!
Güldüm epey. Daycım'ı
"Kim incitti benim kızımın duygularını? Öldürücem onu" dese de Zerra'cımın
"Annesinin terbiyesine karışma" uyarısına da
"Ben gittikten sonra terbiye etsin" diye kıkır kıkır gülen Daycım:)) Seviyorum ULEN!

İkinci olayda bugün akşam gerçekleşti. Kurbağa Prens ve Tiana filminin Türkçe dvd'sini aldım. Hemen izledi ve Tiana ile Naveen evlendiğinde ne dese beğenirsiniz?

"Ayy evlendilerrr! Çok sevindim! Şimdi kendimi tutamayıp ağlayacağım!"
NEEEEE????

Oysa bugün telefonda
"Duygu ne demek kızım?" diye sordum
Önce duyularla karıştırıp
"Mesela dokundum sana, dokunma duyum" dedi.
"Yok kızım o duyu, ben duygu nedir diye sordum" dediğimde de cıvıtıp
"Duygu? Hımm, bak şimdi, ellerimiz var, parmaklarımız, tırnaklarımız, bacaklarımız hueee" deyince sevindim "Yok be, bildiğinden değil, duymuş ondan söylemiş. Benim kuzum daha küçük bea" demiştim içimden?

2 yorum:

Gülen Tezer dedi ki...

Amanın duygusunu yesinler onun :)))) Duygusu incinmişmiş :)))) Hay Allah ya :)Artık farkında ama umarım çok duygusal biri olmaz. Bu hayat ve insanlar duyguları yoğun insanlara göre değil. Dozunda duygular diliyorum İdil'ime.
İkinizi de çok öpüyorum canım benim..

aysencifci dedi ki...

Gülen'im bize höt zöt ediyor ama dışarda bir sevgi böceği! Umarım benim gibi salak olmaz:))) Bizde seni öptük cancağızım.