28 Eylül 2010 Salı

Artık Potuk Benim Ağbim Değil!

Az evvel iş çıkışı pazara gidelim diye aradım. Telefonu açan zottik şahıs aynen şöyle bağırdı bana!

"Artık Potuk benim ağbim diil! Senin abin!!"
"Ne oldu kızım?"
"Isırdı beni!"
"Neden? Sen ne yaptın da ısırdı seni Potuk?"
"Ben onu bağlamak istedim, gezdiricektim, o istemedi, havladı bana! Isırdı beni!"
"Ama annecim bağlama sen Potuk'u! Rahat bırak zavallıyı. O istemiyor bağlanmak falan"
"Ama babam sabahları onu bağlıyor!"
"Ama baban onu arabalardan korumak için, başka köpeklerin peşinden koşmasın diye bağlıyor Potuk'u"
"Olmaz, ben bağlıycaktım onu! O istemedi! Artık o benim abim diil!"
Mevzunun burasında hışımla telefonu bırakıyor.

Olayın aslı şuymuş.
Evdeki ince lastiği Potuk'a bağlamaya çalışan İdil'e, Deida'sı engel olmuş.
Zavallı sefil Potuk ise ne ısırmış, ne havlamış. Sadece kaçmaya çalışıyormuş.
Herkes Potuk'un İdil'i kıskandığını sansa da aslında İdil Potuk'u hem de çok kıskanıyor. Halbuki mümkün olduğunca İdil'in yanında Potuk'a fazla ilgi göstermiyorum.

Dışardaki köpeklere-kedilere deli oluyor ama iş Potuk'a geldi mi sadece eziyet ediyor.

Potuk yerde mi yatıyor, hooop üstüne çullanıyor, aşağı inerken mahsus üstüne basıyor, yanından geçerken tekme sallıyor, Potuk benim dizimde yatıyorsa gene onun üstüne çullanıp onu yere indiriyor, Potuk yataktaysa oraya çullanıyor ve garibanı aşağı indiriyor!

Her seferinde kızıyorduk, bağırıyorduk, sonra bize inat yaptığını düşündük. Çünkü özellikle ben evde yokken bu kadar haşin davranmadığını söylediler. Bir müddettir çok taciz edici bir şey yapmadıkça görmezden geldik, bayağı azalmıştı kıskançlık durumları. Ama bugün tavan yapmış sanırım:(

Zavallı oğlum o kadar munis ki! Halbuki cockerlar agresif olur, kolay sahiplenmez bebeği derler ama ne agresifi? Sadece kaçıyor!
Biz İdil'in yaptıklarının çeyreğini yapsak ufak bir diş attıydı ama daha İdil'i bir kez ısırmadı, bırak ısırmayı İdil ona yiyecek verirse ısırırım korkusuyla çok yavaş alır elinden yemeği!
Geldiği günden itibaren bütün rahatı kaçsa da eğer İdil ateşlendiyse onun kapısında yatar ve kimse Potuk'u ordan kaldıramaz.
Bebekken İdil'i tanımadığı birinin kucağında görürse çok feci havlardı.
Eğer İdil ağlıyorsa ve duymadıysak gelir bize havlayarak haber verirdi.
Bebekken feci uykusuz olan İdil için ben HER SEFER kalktığımda oda benimle kalkar, yanımda dururdu.
Yavrum benim, o çok tatlıdır, annesinin ilk aşkıdır, yakışıklısıdır.

İdil'in bu eziyetlerini durdurmak için acaba ne yapmalı?

Mesela Puck'cım sen uzman sayılırsın bu işlerde. Bana vereceğin bir tavsiye varmı?

8 yorum:

puck-robin dedi ki...

Yavrum Potukcum ya nasıl iyi huylu ya, Nancy olsa var ya şimdiye İdil diye bir varlık olamazdı :D 10 Kere ham yapmıştı kolunu bacağını. Ben bu konularda birşey bilemiyorum ne yazık ki. Hatta benim çocuğum olunca nasıl koruyacağım onu itten ve iti yavrumdan diye düşünüp duruyorum. İdil'in olayı büyüyünce geçer ne diyim :D

Asortik Krep dedi ki...

Potuk'a bayıldım. Ben farketmemişim onu hiç,kendimi de kınıyorum :))
Onun yanında aman çok yaramaz bu gibi şeyler söylesen acaba derdine derman olur mu..? :)

Asortik Krep dedi ki...

İlk fotoğrafa da bittim..

tatlıhayat dedi ki...

Ah Ayşen çoookk güldüm fatoşta bizde abla ne oldu ne gülüyorsun böyle katıla katıla dedi allah da seni güldürsün bacım.Öpüyorum gıdıklarından...

sude naz'ın annesi dedi ki...

ayşencim iyiyiz canım benim:)))

yahu yazık potuk'a çekeceği var:)))idil sıpasıda çokk şeker:)))özlemişim yahu...

aysencifci dedi ki...

Kadın kadının kurtudur Puck'cım. Tabii Nancy İdil'den parça koparırda, haklı da olurdu bu kadar eziyete:)D
Asortik Krep, kınama kendini, İdil dominant olduğundan blogda heryeri kaplıyor:)D Yaramaz mı diyeyim? Potuk için mi? Gariban gün içinde mütemadiyen ayağımın dibinde ya da kucağımda uyur, ne yaramazlığı:)D
Ablacım cmtesi bende senin gıdıklarından öpüjeeemmm. Hepimiz gülelim inşallah hep.
Eylem, ses verdiğin için rahatladım. Özledik sizi, yazsana 3-5 kelam? Öptük ikinizide

Asortik Krep dedi ki...

Şeker ,bana değil İdil'in yanında söyle bak nasıl mutlu olacak :) Zaten bu kadar yakın olduğunuzdan İdil kıskanıyor,arada İdil'e çekiştir onu..Denemesi bedava..

aysencifci dedi ki...

Asortik'cim deneyelim bakalım. Nede olsa kat be kat tecrübelisin benden. Sonuçları bildiririm.
Çağıl'ın okulu hayırlı olsun. Mezuniyetlerini de görün inşallah.

Bu gadget'ta bir hata oluştu