10 Haziran 2010 Perşembe






Başlık bulamadım, aslında içimden de HİİİİİİÇÇÇ yazmak gelmiyor ama bazı şeyleri unutmadan kişisel tarihimize not alalım.
1- Şimdilerde tek favorimiz MULAN. Prenses sevse de özünde olan atlama-zıplama konusunda başarılı olan Mulan'a bayılıyor. Her gün 2 Mulan'da seyrediliyor. Kemerlerle Mulan'ın kılıç çalışma taklitleri yapılıyor. Filmdeki replikle öğrendiği "sizi karı-koca ilan ediyorum" söyleniyor ve kıkırdanıyor.

2- Deida 2.kez gitti, 10 gün sonra burda. Ben gene 1 hafta izin aldım, ablam gene 3 gün İdil'e bakıyor.

3- Balıklarımız öldü! Önce Pamuşik- kırmızı olan- bir-iki gün yan tarafı şişti ve öldü. Sabah uyandığımızda onu bulunca ben "acaba bırakayım, onu görsün, ölüm kavramını öğrenir, akşama kibrit kutusuna koyar bahçeye gömeriz" diye düşünürken Derviş "Aşşaaa kedilere at da bir işe yarasın, evrim denen birşey var " demez mi! Allah'ım ERKEK işte, düz mantık! Sonra çöpe attım balığı - körle yatan şaşı kalkar kardeşim!- gidip 2.balık aldım ki Cindrella yalnız kalmasın. O da kırmızıydı. O sabaha kalmadan aynı gece öldü. Gene akşamına gidip başka renk balık aldım. Bu 3. alınan şerefsiz, dip balığı gidi hep akvaryumun dibinde, sotelerde duruyordu. Sonra dün akşam bizim Cindrella yan yattı, öldü. Sonra yeni aldığımız yan yattı öldü. Şaka gibi, aynı gece, ikisi birden! İdil ne yaptı dersiniz? Kepçeyi (akvaryum temizlemek için kullandığımız file) getirip, balıkları aldı ve ÇÖPE ATTI! Üzülmedi, sormadı! Sadece "bana yeni balık alır mısın annesi?" dedi. Ruhsuzluk baba- aksiyon ana!:)D
4- Bazen Potuk'la iyi geçindi, ona özendi, yerlerde onun gibi yattı.

5- Yine Lunapark'a gidildi. Bu sefer teyzeyle beraber. Teyze onu sulu birşeylere bindirdi. Teyze ve ben kıytırık roller coaster'a binmek için koşarken o istemedi ama cebren ve hile ile bindirildi. O kadar hoşlanmadı ki suratına şapkayı çekti ve hiç dışarı bakmadı. Biz bu arada ablamla çığlıklar ata ata- eğlene eğlene- uzakta oturan anneme bağıra bağıra bir eğlendik ki gene, sormayın gitsin!

6- Dün Deida gittiği ilk akşam olmasına ve Canım Ailem'in finali olmasına rağmen, hiç huysuzlanmadı. Kendi biraz film izledi, bende onun odasında dizinin finalini seyrettim. Ses seda çıkmayınca içeri girip baktım ki ne göreyim? Derviş'in kucağına oturmuş ona Dora'lı kitabını okutuyor. Bu tarihi anı casus gibi gizlice görüntüledim.

7-Balkona anneannenin dırdırlarına dayanamayarak- en sonunda koltuğu da kırdıkları için sandalye almaya gittik Ko.çtaş'a. Daha araçtan iner inmek k.kası gelen kuzuyu araç otoparkında seyyar tuvaletine oturttuk. Bu arada gene mütemadiyen konuşuyor. Ordan-burdan. Derviş'te sabırla k.kayı bitirmesini bekliyor, bizimki susmadan konuşuyor, Derviş yavaşta sinirleniyor.. Neyse bitti de sandalyeleri jet hızıyla aldık çıktık. Bu arada bizim arabaya sığmaz mı bunlar?
Derviş daha bir sinirleniyor, inceden kaynıyor. Koltuğa sığmadı, kapıdan geçmedi, arada Derviş bana öldürücü bakışlar attı. En nihayet yemek alışveriş torbaları arka koltuğa, sandalyeler bağaja, bağaj kapağı açık şekilde eve geldik. O gün cinayete kurban gitmediysem kolay kolay ölmem sanırım:)D

8- Emeklilikte burdan kaçasımız var. Şimdilik aklımda 2 yer var, ikisini de hiç görmedim. Derviş'le bu 2 yerden emlaklara bakıp bakıp ilanları birbirimize gönderiyoruz. Sonra da gelen mesaja yorum yapıp tekrar yolluyoruz. Ben yolluyorum diyelim, Derviş yorum yapıp geri bana yolluyor. Hep tek cümlelik yorumlar. İşte bazıları.

"Komşuynan akraba oluruz, istemem" - İkiz villa
"Denize teleferiklen mi ineceez xxxx" - Tepedeki villa için
"Beenmedim"
"Güççük accık" -120 m2 - Adana'ca da k'ya "GA" derler! Kuş değil yani GUŞ!
"Duvarlar ince" - Duvar belli bile değil, inceliği nasıl anladı?
"Iııh"
"Bu ingilizler içer içer sarhoş olur, uğraşamam i.bnelerlen!" - Yandaki site İngiliz sitesi diye yazıyor
"Ben işerim kimse giremez zuhahah"- Sitenin havuzu ortak dedim diye çözüm önerisi
"İlanda ööle demiyodun xxx kafalı deriz,döveriz, almadan gideriz" - İki tip daire var, resimler çok güzel ama dairelerin biri 100'se öbürü 200 misal, ya bu resimler 200'lüğe aitse deyince çözüm önerisi
"Bizde yedik xxxx" - Yarı fiyatına düştük diyene

Eh be Derviş! Senin gibi nevi şahsına münhasır bir adamı daha ben nerden bulurdum?
İyi ki varsın! Komik adamsın, kılsın, tüysün ama seviyoruz bea!

İyi ki yazasım yokmuş! Bir de yazasım olsaydı roman yazacaktım herhalde!

5 yorum:

allımorlu dedi ki...

ayşen abla sizin aile çok aksiyonlu:)her bir satırı kıkırdayarak okudum:)iyikide yazasın yokmuş da yazmışın şu an sırıtır durumdayım:P

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

:))))
inan gülmeyide okumayıda özlemişim..
senin bu olayları dillendirişin beni çok keyiflendiriyor ayşenciğim.
hakikaten hızına, sabrına müthiş hayranım..
en güzel günlerinide görelim inşallah Bu tattlı idilimizin :)))

Primarima dedi ki...

Kardeşim bu kadar harbi yazanxbir blogger daha varmı ?
Ben bu blogda cok rahat hatta evımde gıbıyım be Ayşen:)
Ahanda aynı biz ahanda aynı bizim ev benım koca.Atletli fılan puhaha:)
Millet kolajlar yapar bulğulandırır foto tazeler kı bunlara bende dahılım sen su resımlerı cat cat cat koyuyorsun ya az önce anneme valla sevıyorum ben Aysenı işte budur dedım.
İdili özledik tontonu özledik senide öyle:)
Çok guldurdun benı ya roller coasterı düşürek bı guldum eniştenin sandalye krızıne bır guldum.
balıklara gelınce akvaryumda süs fılan varmı onlardan olmus olabılır yasa suda bısey vardır yada ılk ölen balıkdan kalan bı arıza ıle hepsı ölmustur.
bızımkı nerdeyse 1 sene olcak domuz gıbı kardesım hala yasıyor.

İkiz Annesi sdilek dedi ki...

Ayşencim harikasın.
Bizim evin halleri.İnsan seni okurken kendinden bir şeyler buluyor.Neşeni, enerjini hiç kaybetme olurmu.

aysencifci dedi ki...

Allı'm nerde çokluk orda b.kluk:) Ev kalabalık olunca böyle aksiyonda bol oluyor haliyle.
Nunu'muz asıl ben senin pozitifliğine, sofralarına, yaşama bakışına ve etrafa yaydığın enerjine hayranım. İyi ki varsın!
Ebru'm yakında kızlarla bir Ada turuna ne dersin? Ama erken saatte kahvaltıya. Haftaya izinliyim ya, birgün Ada yapalım diyoruz, sizde gelin hı?
Dilek'cim benim enerji seninkinin yanında 0 anacım. Sende 2 kız var, ben daha biriyle delirirken, sende x2! Kuvvet diliyorum canım sana:)