27 Ocak 2010 Çarşamba

Danat??

Danat kim mi? Damat tabii ki! Artık bir damadım var. Gerçi biraz tüylü müylü ama olsun, vallahi de billahi de çok yakışıklı, hakiki sarışın, kadın ruhundan anlar, kızımla arasında 5 yaş var, üstelik çok romantik.
Akşam en nihayet başlayan Canım Ailem dizisini izlemek için salona geçtik ve feryatlar başladı.
"Anneeee, seyretme Samim'iiiiiiiii, sen odama gelllllll"
"Film açarım sanaaaaaaaaa, vuaaaaaaaaaa"
"Lütlen ama lütlennnnnnnnnnn"
Cevap olarak sakince
"Haftada sadece 1 dizi seyrediyorum, odana gelemem, istersen sen gel burada otur" dedim.
Tabii ne oturması, zıpladı, koltukların minderlerini kaydırak yaptı, kaydı. Orta sehpanın üstüne çıkıp ordan kucağıma atladı. Nice sonra fiskosun üstündeki dantel örtüyü başına duvak gibi koydu, fiskosun üstünde duran vazodaki yapma Nilüfer çiçeğini de eline aldı ve yanıma geldi.
"Ben gelin oldum, prenses oldum" dedi
"Aaa, ne güzel olmuşsun" dedik.
Kucağımda uyuklayan Potuk'un yanına dikildi ve onu öptü! Hemde birkaç kez!
Hiç adeti değildir Potuk'u öpmek, genelde tekme atar da!
"Öpme kızım Potuk'u, uyuyor zavallı bak. Rahatsız etme!"
"Ama o Danat! Gelinler Danat'ları öper!"
NEEEE??
Artık ben bu kıza Disney Prenseslerini seyrettirmesem iyi olur sanırım:)D
İşte meşhur Danat!

Nasıl ama? Yakışıklı değil mi?

Güzel oğlum, bu kız doğduğundan biri bir Damat olmamıştın, onu da oldun ya, artık gözüm açık gitmem..

7 yorum:

Unknown dedi ki...

:) alemsin Ayşencim...
Öp güzel prensesi benim için :)

Belkıs dedi ki...

:)))) yerim o danat diyen dilleri

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

bitmez ki bu serüvenler....
amman bitmesin :))))))))))))

Robin Goodfellow dedi ki...

potuk da ağır abi, nasıl da ağır poz vermiş serseri ^_^

allımorlu dedi ki...

sizin bu kız var ya zeka küpü:)çok şirin yaa,mıncıklayasım geldi:)danat beyde, yavrum nasıl poz vermiş kulaklarını yerim onun:)

Adsız dedi ki...

:)) bu çocuklar bi alemler.. nerden aklına geldi acaba İdil'in? :)) çok güldüm gece gece.. öpüyorum..

Adsız dedi ki...

:)) bu çocuklar bi alemler.. nerden aklına geldi acaba İdil'in? :)) çok güldüm gece gece.. öpüyorum..