8 Eylül 2009 Salı

41 yaş + 10 yıl

Blogumuzun 200.yazısı da bu olsun. Yazmadığım dönemde 41. yaşıma girdim, evliliğiminde 10 yılı bitti.


41 yaşında biri ne hisseder derseniz?


Herkes bir yerlerden çekiştirdiği için,
Herkesi ayrı ayrı idare edip, ayrı ayrı pohpohladığı için,
Sinirli olanları yatıştırmak, bu arada kendi sinirlenmemek zorunda kaldığı için


YORGUN


Hak etmediği bazı şeyler -hemde en yakın dostundan- yaşadığı için


ÇOK ÜZGÜN


Sağlıkla ilgili gene bir problem çıktığı için


CANI SIKKIN ve KORKARAK BEKLEYEN


Kızı 2.5 yaş bunalımlarının doruğunda olduğu, 1 aydır uyutma-hatta banyo yaptırma konusunda Deida'sını kendisine tercih ettiği için


KIRGIN AMA GÖSTERMEMEYE ÇALIŞAN


İş yerinde her yönden gelen saçma sapan isteklere, direktiflere, yönlendirmelere


SİNİR OLAN AMA SUSMAK ZORUNDA KALAN


Evdeki bütçeyi hiçbir zaman denkleştiremediği, tasarruf yaptığı halde her ay bir elektronik aleti bozulup en az 300 TL masraf çıkarttığı için


KENDİNDEN KUŞKU DUYAN

Her sabah -her akşam- hergün-her ay-her yıl birbirinin aynı sıkkınlıkta, aynı eziyetlerle hatta artarak geçiyor gibi hissettiğinden


BEZGİN


Her sabah bu bezginliği maskelemek, yoluna devam edebilmek için harcadığı o yoğuuuuuuunn çabadan


SUSKUN...


Benimki en azından böyle, daha iyi hisseden varsa ne mutlu..

10 yorum:

hepsusluydum dedi ki...

Dünya tatlısı bir kızı olduğu için
ŞANSLI
Onu çok seven abisi,ablası,yengesi,annesi,yeğeni,eşi ve kızı olduğu için
ŞANSLI
Bir çok hastalığı sevgi ve dayanışmayla yendiği için
ŞANSLI
Yanlış anlaşılmalar hep vardır olacaktır,kaybeden Ayşen değil dostudur olduğu için
ŞANSLI
Çok güzel evlat yetiştirdiği için
DEĞERLİ
Bilgili,görgülü olduğu için
DEĞERLİ
Ve benim için çok
ÖZEL sin canım kardeşim benim :)

Robin Goodfellow dedi ki...

41. den öncesi için bir şey yapamazsın artık ama belki 41 uğurlu gelir sana.
doğum günün kutlu olsun 41 kere maşallah :)

Gökşen dedi ki...

Yaşça senden küçük biri de bunları hissediyorsa, bence konunun 41+10'la hiiiç alakası yok. Bir süpriz yap kendine, haftasonu küçük bir kaçamak sevdiceğinle... Mutlu ve sağlıklı seneler tüm sevdiklerinle.

allımorlu dedi ki...

aysen abla yazdığın olumsuzluklara rağmen yinede pes etmek yok dimi:)yeni yaşında tüm olumsuzlukların seni terketmesini, nice nice 10.yılları devirmenizi diliyorum..Rabbim hepimizin gönlüne göre versin..ayrıca deida biraz kenarda dursun, herbişeye dahil olmasın:)
yardımcı hanımlar annenin gerisinde olmalı,hatta çevremde böyle konulardan rahatsız olan bir hanım vardı.bakıcı kadının çocuğu aşırı benimsediğinden huzursuz olduğunu söylemişti,tamam belki iyi niyetliler sevdiklerinden yapıyorlardır ama çocuğun gelişim evresinde titiz davranmak lazım..
anneyle çocuk arasındaki bağı korumak açısından..

ELİF dedi ki...

Sen kendine çok haksızlık ediyorsun bence.Dünya tatlısı bir kızın var ve hepimiz dönem dönem bu tip şeyleri yaşıyoruz.Birazcık gökyüzüne bak ne olur.....

annesiningülü dedi ki...

daha nice yıllara hem eşinle hem kızınla, sevdiklerinle...
üzme kendini herşey düzelir de sağlık en önemlisi iyi olacaksınki sevdilkerinle daha çok vakit geçireceksin. moralini yüksek tutmaya çalış.

Primarima dedi ki...

Ayşen üzerinden 4 gün geçmiş ve ben daha yeni okuyorum bu yazıyı ...keşke okumasaydım :(
aslında sen varya çok çok şanslı bir insansın...
Dünyanın en tatlı annesi sende yanında yaşıyor ve sağlıklı...
üstelik de nur içinde yatsın mükemmel bir baban oldugunu hep anlattın biliyorum annenin o eskı resme bakısı bile gözlerımın önunde.
Sonra ablan...
sonra kızın
sonra potuk
sonra deidaaa
en azından bu güzellikler var işte dimi?
kutlu olsun yeni yaşın tatlım saglıklı olsun guzellıklerle gecsın eskı yıllara inat!
hep yazıcam unutuyorum bende özledim hepinizi birden:)

Adsız dedi ki...

sevgili aysen blogunu bir süredir takip ediyorum.41.yaşın için yazdıkların yüreğimi sızlattı.lütfen böyle karamsar olma.çünkü yaşadıklarına rağmen çok çok güçlü olduğunu görebiliyorum.idilin mutlu bir anneye her şeyden çok ihtiyacı var.idil için ve kendin için,her zamankinden daha sağlıklı ve mutlu yıllar yaşamanı diliyorum...sevgiler

Anne İş'te dedi ki...

BENCE BİRAZ TATİLE VE MOLAYA İHTİYAÇ VAR....41,KIRBİRKERE MAŞALLAH DENİLECEK BİR YAŞ.SİZ ÇOK GÜÇLÜ BİR KADINSINIZ BENCE!

aysencifci dedi ki...

Zekoş'um öyleyim sanırım..
puck-robin haklısın öncesi için elden birşey gelmez.
Gökşen ah keşke kaçamak yapabilseydim.
Allım mesela Deida değil ki,benim zilli.
Elif haklısın herkes zaman zaman bu havaya giriyor.
Bahar'cım teşekkürler iyi dileklere.
Ebru'cum karamsar yazı bu, ondan oldu..
Sevgili adsız teşekkürler güzel dileklerine.
Dijle, sağol güzel sözlerin için.