24 Ağustos 2009 Pazartesi

Tam blogu kapatmayı düşünürken ödül aldık



Aslında o kadarrrrrrr canım sıkkın ki...
Tam blogu kapatıp kendim yazıp kendim okumayı planlarken, çok sevgili blog arkadaşımız Bahar ve kuzusundan bu ödülü aldık.
Teşekkür ederim Bahar'cım. Motive oldu bana ama hala kararsızım...
7 ilginç özelliğimi yazacakmışım.
1- Çok acaip hızlı alışveriş yaparım. Hiç kararsız değilimdir.

2- Bütün işlerimi bitirmeden ne tuvalete giderim ne mola veririm.

3- Telefonda konuşmayı HİÇ ama HİÇ sevmem. Ben ne diyeceksem der ve telefonu kaparım. Karşımdakinin bazen suratına kapatmış oluyorum bu nedenle, derviş bana çok kızar.

4- Kimseyi kırmak istemem, HAYIR lafını söyleyemem ve bütün angaryaları üstlenirim.

5- Aklımda birşey varsa onu yapana kadar rahat etmem. Batar bana herşey o kafamdakini bitirene kadar.

6- Tatil köyünde tatil yapma fikri bana HİÇ cazip gelmez. Yatarak, dinlenerek tatil beni BOZAR. Ben gidip müze müze, saray saray, sokak sokak gezmeli ve yorgunluktan sızarak uyumalıyım.

7- Saçımı HİÇ uzatamam, saçımı çocukluk resimlerimde bile uzun göremezsiniz. Çok kısa kestiririm. Ama uzun saça bayılırım. Hayalimde hep topuz yapmak vardır.


Severek izlediğim 7 blog.
Yan tarafa bakın tüm sevdiklerim orda izlediklerim zaten. 7'sini ayıramam desem mızıkçılık yapmış olmam değil mi?
Bu arada hiç Kreativ -Yaratıcı değilim ama sanırım bu ödülde yaratıcı olanlar aranmıyor hı?

8 yorum:

hepsusluydum dedi ki...

Yaaa hayırrrr kapama Ayşen:((( Çok üzülürüm ben:(( O zaman ben de sana on bin yüz tane ödül gönderiyorum :))

tatlıhayat dedi ki...

Yanlış duydum galiba ,ne kapaması daha nice ödüllere bacım,seni seviyorum kardeşm......

annesiningülü dedi ki...

kapama desem bir faydası olurmu :(
geç tanıdım seni ama iyiki tanıdım...umarım değişir fikrin.

allımorlu dedi ki...

blogu kapatmak iyi bir fikir değil,
bende yanlış görmüş olmalıyım?
6.madde tam benlik bende gezip gezip yorgunluktan sızıp uyumayı çok severim.nasıl tatlıdır o uyku..

Adsız dedi ki...

kapatmaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa:)özlersin bak bizi sonra:)

balböcükleri dedi ki...

böyle güzel blog kapatılırmı.

ELİF dedi ki...

Kapatma lütfen...Rüya.

aysencifci dedi ki...

Zekoş'um ödül mesele değil zaten ama gene de teşekkürler:)
Ası'cım, canım ablam, bende seni çok bi çok bi çok seviyorum.
Bahar'cım, sağol, o keyif karşılıklı. İyi ki de ben seni ve Yağmur'cuğumu tanımışım. Tekrar teşekkürler,
Allım morlum, bazen söz bitiyor ya, oradayım sanırım..
Selda'cım, kapatsam bile seni ve Asya'yı muhakkak okurum, çok güzel bir blogunuz var.
Serpil, teşekkürler hem ziyaretin hem nazik sözlerin için
Elif, sağol. Öp benim için kokulu kokulu Rüya'yı.