21 Nisan 2009 Salı

Tam gaz devam












Haftasonumuz yoğun geçti.
Cuma sevgili teyzemiz tatlı hayat'a kahvaltıya davetliydik.
Uyanır uyanmaz minibüse atlayıp ablama gittik. Ablacım, meleğim bize neler neler hazırlamış geleceğiz diye. Minik - ablamın muhabbet kuşu- baş köşedeydi, İdil koca Potuk'tan korkmaz ama Minik'ten korktu. Yedik, içtik, kaltık Maltepe Çarşısını gezdik. İdil'e çakma croc baktım, alacaktım ama ne mümkün! Satıcı çocuktan yardım istedim giydirmesi için, istemez olaydım. Ağladı, ağladı şişti. Tabii alamadık. Anneannenin odasına yatak-baza-yatakbaşı-yatak örtüsü aldık.
Cumartesimiz taşınma işimiz başlayacağı için Koçtaş-Migros-Çağrı Market arasında koşturmaca ile geçti.
Pazar ise her zamanki gibi İdil hanım kahvaltı hazırlamama yarım etti, o okolilere anneannenin kırılacaklarını yerleştirmekle uğraştık. Uğraştık derken ben ve Deida tabii
Dün işten aldığım kolileri elim kolum dolu halde minibüslerle eve taşıdım, gece İdil'i uyuttuktan sonra gene eşya paketledik.
Tabii kamyonu bulma, temizlik işini ayarlama işleride bendeniz hamalının üstünde..
23 Nisan'da 4 gün tatiliz ve 25 Nisan'da artık temelli bizim eve yerleşiyoruz.









5 yorum:

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

KOLAYLIKLAR DİLERİM,
ÇOK ZOR OLUYOR FARKINDAYIM :(
ALLAH YARDIMCINIZ OLSUN AYŞENCİĞİM..
GÜLYÜZE, ZEHRAYA SEVGİLER.

Belkıs dedi ki...

Ayşen cim kolaylıklar diliyorum. Bu taşınma işleri pek bir sancılı gelir bana hep. Şuanki evimize taşındığımız gece oturup ağladığımı bilirim sinirden bu ev toplanmicak heralde diye :))

benimkuzum dedi ki...

kolay gelsin diyelim ama sendeniz hamalada sabır diliyorum öptümmmm

Adsız dedi ki...

Merhabalar Sevgili Aysen
benim bloglara yolculuk adında bir etkinliğim var.Beğendiğim blogların tanıtımını yapıyorum.
Senin mücadele dolu hayatını profilinden okuyunca hayran kaldım.
Bugün ki tanıtımım da sende varsın.Seni izlemeye alıyorum.
Sevgilerimi yolluyorum.
Görüşmek üzere...

aysencifci dedi ki...

Nunu'cum, sağol. Bu da geçecek ve bir bakacağız ki balkonumuzda keyif yapıyoruz.
Belkıs'cım,ben bu taşınma işini 6 ayda bir yapıyorum:(((
Figen'cim sağol canım. Muhakkak ama muhakkak bekliyorum sizi.
Sevgili Orguknit hoşgeldiniz sayfamıza. Bizde en yakın zamanda sizi izlemeye başlayacağız.
Sevgiler bizden size.